neděle 19. června 2011

WELCOME!


Women with the power budou stránky zaměřené na ženy, které mi jsou něčím sympatické a jejich činy či názory jsou velmi inspirativní. Nechci z těhto žen dělat jakýkoliv kult, jen mě mrzí, že na českých stránkách stěží naleznete informace o tak významných ženách, jako například Emma Goldman, Angela Davis apod.
Co s těhle stránek vznikne a jak dlouho budou fungovat fakt nevim, taky bych byla ráda, když narazíte na nějakou ženu s levicovým smýšlením či radikální feministku, aby jste mi oni napsali. Ráda ji sem přidám.
Proč jen ženy? Není to proto, že bych byla nějaká zlá ,,feministka´´ co nesnáší muže, ale o mužích revolucionářích se mluví často a je jim věnována spousta článků. Taky je možné že se sem vloudí i nějaký ten chlapák, uvidíme uvidíme co se ze stránek Women With The Power vyklube.
Souhlasím se všemy ideami uvedených žen? To rozhodně ne, některé jejich kroky se mi vysloveně příčí, ale tahle stránka neslouží k propagaci, ale k informovanosti. I k samotnému vzniku stránek mě inspirovala ne moc korektní kapela s písničkou o ženách revolucionářkách.

Žádné komentáře:

Okomentovat